20 Kasım 2011

UNUTMA BENİ APARTMANI

Dün gece bitirdiğim kitap. Fuardan almıştım. Fuar daha bitmedi ben aldıklarımı bitirmeye başladım. O yüzden biraz yavaşlamayı düşünüyorum.

Nermin Yıldırım'ın ilk kitabıymış. Beni kitaplara bakarken, ilk önce kapağı çekti. Elime aldım inceledim. Yazarını ilk kez duyduğumdam biraz tereddüt de ettim. İçine göz attığımda, ilgimi çeker gibi olunca daha fazla düşünmeden aldım.

Normalde, daha hareketli kitapları okumayı seviyorum son yıllarda. Eskiden uzun uzun iç dünyalara dalan kitapları tercih ederdim. Artık macera olmasa da, olay örgüsü daha hızlı kitapları tercih ediyorum. Bu kitabı da öyle sanmıştım, ama değilmiş. Yine de sıkmadı beni. Belki biraz kahramanının hayat hikayesini anlattığından. Otobiyografik kitapları da okumayı seviyorum çünkü. Bu bir kurgu da olsa, kahramanın hayatını anlattığından sevdim. Yine de çok çok sevdim de diyemem. Aman niye almışım, okumuşum da diyemem. Olumlu tarafa oldukça yakın olarak nötr diyebilirim bu kitap için.

İlla da biraz aksiyon olsun demeyenler, biraz da şu duygunun, bu düşüncenin derinliklerine dalalım diyenler daha çok sevecektir. Mutlaka edinin demeyeceğim ama karşınıza çıkarsa da almayı bir düşünün en azından. Tavsiyemdir.

2 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Diğer okuduğun kitaplarla da ilgili yorum yapsana hep yeni kitapları yazmışsın.Oysa ben biliyorum ki bazı kitapları 3.cüye okuyorsun.
Ve onlara kitap yorum gibi bir başlık açarsan süper olur.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Asortik'im, arada eski Mave Binchy kitapları da var, daha önceki yazılarımda. İlla ve sadece son çıkanları yazayım demedim ama çalıştığımdan beri kitap okuma zamanım azaldığından genelde son çıkanları tercih ediyorum. daha ileride eskileri tekrar okuduğumda onları da yazacağım.
Bunun dışında, okuduğum kitapları günlük yazılarımdan ayrı tutuyorum zaten. Normal yazılarım başlıksızdır mesela, bunlarda kitabın adı mutlaka başlık oluyor. Ayrıca, o yazılarda sadece kitaptan bahsediyorum, günlük olayları pek eklemiyorum. Bir de son olarak okuduğum kitapları anlattığım yazıları "kitap" olarak ayrıca etiketledim çoktan. blog arşivinin yanında o etiket yer alıyor. oraya tıklayıp hepsini topluca görebilirsin:O).