6 Şubat 2013

TAVAN ARASINDAKİ BUDA


Hiç görmemiştim bu kitabı. Duymamıştım. Bir yerlerde rastlamamıştım. Bu yazıyı yazarken baktım, çok eskiydi de benim mi haberim olmadı acaba diye, 2011 basımıymış. Daha doğrusu orijinali iki bin on bir, Türkçe'ye çevrimi iki bin on iki.

Değişik anlatımıyla beni çarptı. İçerik de çok boş değildi ama öncelikle ve özellikle anlatım dili, daha önce hiç rastlamadığım bir tarzdaydı ki, benim gibi kitap manyağı birisi için bu cümleyi kurabilmek zor.

Konusu değişik gelmeyecek ama alın okuyun. Tavsiyemdir...

4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Kitabı kim göndermiş yazmamışsın, biraz ayıp olmadı mı..?
Kendini nasıl affettireceksin bilmiyorum.

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Yazıyı yazarken aklımdaydı, o arada bir şeyler karıştı araya, unutmuşum :O(. Hemen buraya ekleyeyim, bu güzel kitabı senin sayende keşfettim:O).

Teşekkür ederim Asortik Krep'im...

Asortik Krep dedi ki...

Olmaz, kendini affettirmen için annemin sana yaptığı kundaktan olan örtülerden birini istiyorum ,olmazsa kuşlar gibi bir hediye daha bekliyorum :))

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

BUnu bir değerlendirmem lazım:O).